Görür görmez gönlü akmış, ne olduğunu bilmeden o an sevdalanmış.Zaten sevda da öyle bir şeydir; ansızın çıkar da gelir. Hiç ummadığın, beklemediğin ve bilmediğin anda. O zamanlar şimdiki gibi değil ki sevdanın da bir edebi var, hem öyle ha deyince de gidip görülmez, dik dik bakılmaz, nerede olsa uzaktan göreyim umuduyla sevdasını içinde saklamış. Yanmış durmuş da kimseye tek bir şey dememiş…
Sayfa 56 - Nesil Yayınları