Bu aşkı kalbimden söküp atabilmek için kalbimi de söküp atmam gerekir. Neden Tanrım? Onu şu andaki gibi sevmeseydim, sırf acıdığımdan sevmem gerekmez miydi zaten? Onu sevmemek, ona ihanet etmek olurdu; çünkü benim aşkıma ihtiyacı var...
Yatıvermişti işte, okşatarak kendini, Hazla gülümsüyordu bir divan üzerinden Tatlı derin aşkıma, tıpkı bir deniz gibi Kayalara çarparak ona doğru yükselen. Gözünü bana dikmiş, sanki uysal bir kaplan, Değişik tavırlarla, dalmış gibi bir düşe, Ve şehvetle birleşen o temiz yüreklilik Bir büyü katıyordu her yeni görünüşe.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Yaşamak için aşkımdan başka bir neden bulamıyordum. Aşkıma dört elle sarılıyordum, sevdiğim kızdan gelmeyen hiçbir şeyi beklemiyor ve beklemek istemiyordum.”
Sayfa 85·Kitabı okudu
Alıntı
Ram ol bana, ruhun yeni bir aleme girsin.. Yazmış kaderin: Aşkıma ömrümce esirsin! Aklınla, şuurunla, hayalinle bilirsin: Mutlak seveceksin beni, bundan kaçamazsın...
Sayfa 77·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Geriye Kalan
Bir anahtar verdindi bana, Kabaran yüreğimi bilerek. Kullanıp durdum onu gönlümce, Aşkıma kenar süsü diyerek; Aşındırdım dişlerini zamanla. Geriye ben kaldım işte. Yalan olur sevmedim dersem; Ama yolcu yolunda gerek. Ey ömrümün uğuldayan durağı; Yanlış bir hesaptan dönerek, Benli günlerini sil istersen. Geriye sen kaldın işte.
Sayfa 267 - Kırmızı Kedi Yayınevi·Kitabı okuyor
Şiir
"Aşkıma karşılık aşkını istiyorum."