mert yyyyy

Tanrı bana sinekleri kovayım diye bir kuyruk vermiş, ama keşke sinekler de olmasaydı kuyruğum da.
Reklam
"Bir zamanlar uyurdum, hatırlıyorum o günleri."
"Bazı kucakların sıcaklığında öğreniyorum ısınmasını."
''- Neden bu kadar karamsarsın? - Sen neden değilsin? Çevrene bakmıyor musun hiç?''
'' Bazen düşünüyorum, ne garip mahluklarız ? Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikayet ederiz; fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkında varmadan harcamak için neler yapmayız ? ''