Ne güzel insanlar vardı eskiden.
Çocukluğumuzu kaplamışlardı.
Bize masal anlatırlardı
Cinlerden, perilerden.
Büyük anneler, büyük babalar vardı.
•O zaman hepsi uzaktı ölümden.•
Hem sevdirir hem korkuturlardı.
Acı hikâyeleri bile tatlı başlardı.
Demek bunun için gittiler hikâyelerden.
Ne güzel insanlar vardı eskiden.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anneler Günü, Babalar Günü,
Sevgililer Günü, Kadınlar günü...
-lar günü, -ler günü...
Duygularımızı da günlere hapsettiler Hafız!
Gönül yurdunda,
Zamansız sevmelerin adamı değil miydik biz?
Bu kutlamaları çıkaranlar,
Kadınları çocukları bombalayanlardır!
Veda hutbesinde kadınlar mertlere emanet edildi,
Namertlere değil!
Efendimiz buyuruyor ki: “Kadınlara ancak asalet ve şeref sahibi kimse değer verir,
Onları ancak kötü ve aşağılık kimseler hor görür.”
Sevmek diyorum Hafız,
Herkesin harcı değil!
Kimi dil ucuyla sever,
Kimi gönül burcuyla!..