Eurus

... yumuşacık koltuğa oturur, Dostoyevski'yi okurdum. Ya da Gorki'yi. İnsanın karnı tok, sırtı pek oldu mu başkalarının yoksulluklarını okuması, merhamete gelip iç çekmesi ne tatlıdır.
Sayfa 89 - Can Yayınları
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
ya.
Dağılan, çözülen bir kitleydim ben. Sanki ben hep böyleydim, böyle de kalacağım: acayip, biçimsiz bir karışım...
Sayfa 52 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Başkaları olmadan yaşamak zor, başkalarıyla birlikte yaşamak da zor. Yaşamak hep zor.
Sayfa 53 - Yky
İnsan ve Duygular
"Bir kişiyi özlersiniz ve bütün dünya ıssızlaşır..."
Sayfa 35 - Yky
Şiir
Ben sakinliğimle mutluyum, kitaplarımla evliyim; umrumda olan tek şey kâğıtlarım, kalemlerim.
Edebiyat