/Bir kalbiniz vardır onu tanıyınız. Bir şehir kadar kalabalıktır bazıları Bir dehliz kadar karanlıktır bazıları Konuşurlar İsterler Susarlar Dinlememişseniz nice yıl kalbinizi Ev meslek iş para geçim diyerek Düşünün şimdi bir de Şehirlerde kasaba ve köylerde Başını eğmiş kalbiyle söyleşen bir kişi olduğunuzu./
Sayfa 59·Kitabı okuyor
Bakımı olmazsa yıkılır ev. Bakımı olmayınca insanda yıkılır. İkisi birbirine dayanak olacak ki ikisi de yıkılmasın. Ev insanın en büyük yoldaşı...
Sayfa 167·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Küçük bir ev yapımı çilek reçeli kavanozunu açarken, düşüncesi içime saplanıyor. Daha birkaç ay önce, bu yaz, annemle birlikte bu çilekleri topluyorlardı. Onlara bu yıl onca mutluluk getiren romanının ithafında şöyle yazıyordu: “Hâlâ çocukluğun ebedi çilek tarlalarının otlarını ayıklayan annem ve babama.” Acaba bundan sonra bu ithaf yazısındaki “hâlâ” kelimesini değiştirmeli miyim?
Sayfa 108·Kitabı okuyor
Roman
acıttı
"Içimde bir kurbanlık koyun büyüttüm ben yıllarca. Ne kesmeyi ne sevmeyi becerebildim. Kendim için üzülmeye itirazım yok ama acımadan merhamet edebilir miyim? Görmeye bile katlanamadığım parçalarımı kabullenebilir miyim?"
Sayfa 477·Kitabı okuyor
“Bana nasılsın dediklerinde onlara ne diyeyim?”
Sayfa 102·Kitabı okudu
Alıntı
Bir kalbin sadakati, Bütün dünyayı ev kılmaya yeter.