BistîNisîbîs

BistîNisîbîs
@bistinsibis
zemheri de uzadıkça uzadı.. seni, baharmışsın gibi düşünüyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
ben eve kafa bi dünya dönmüştüm bir gün. ben her gün eve kafa bi dünya dönüyordum. ya da evin kafası bi dünyaydı, bilmiyorum.
cümle yolculara selam ederim. dilerim yolları uğurlu olsun, aydınlık olsun. havalar günlük güneşlik, tuttukları altın olsun... bir gün, belli olmaz, bir bakarsın Turnam, şu kuru başımı alır ben de giderim...
Sayfa 16 - yky
Şiir
"sen o baygın sevgilerin adamı değilsin."
Sayfa 145
Şiir