Nerdesin?Meğer ne doldurulmaz bir derinlikmiş yokluğun.Kaderde bu sensizlik de varmış.Her insanın yüzünde sana benzeyen bir şey aramak da varmış.Sesini duymak varmış şarkılarda, bütün kitaplarda seni okumak varmış.Meğer ne dayanılmaz bir şeymiş yokluğun.Kağıtlara seni yazmak varmış,renk renk düşünmek varmış seni, çiçek çiçek koklamak varmış.Artık hiç yazmasan da olur hiç gelmesen de...Meğer ne tür ölümmüş yokluğun.
Biliyorum sana giden yollar kapalı
Üstelik sen de hiçbir zaman sevmedin beni
Ne kadar yakından ve arada uçurum
İnsanlar evler aramızda duvarlar gibi
Uyandım uyandım, hep seni düşündüm
Yalnız seni, yalnız senin gözlerini