Didem

Didem
@deddi
Varolmak sana sarılmaktır.
Sayfa 131 - YKY, 7. Baskı·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı,gene aynı şekilde,fakat herşeyden habersiz yaşayıp gidecekti.Sen bana,dünyada başka türlü bir hayatında mevcut olduğunu,benim de bir ruhum bulunduğunu öğrettin.
Edebiyat
Hata yapmayan insan hiç bir şey yapmıyor demektir.
Iletişim yayınları
Felsefe
Ben ortaçağda yaşamalıydım. Sabahları, Montaigne gibi oda orkestrasıyla uyandırılmalıydım...
"Gülümseyeceksin, bekleyeceksin.. ve hiçbir zaman ümide kapılmayacaksın."
Sayfa 292·Kitabı okudu