sıla

Hissediyorum... ama anlatamıyorum...
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Oysa benim sana , düşlerinden başka verebilecek bir şeyim yoktu..."
"Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldümüydü, sonu felakettir"
Sayfa 216
Aramakla bulunmaz..Ama bulanlar ancak arayanlardır.
"Hayatın kendisine gösterdiği bu son nezekat nedeniyle bir minnet hissiyle doldu içi."
Sayfa 527