Merhaba kitapseverler
#BoşLevha#TabulaRasa#ozlemli_kitaplar##okudumbitti#maviyleokuyoruz#felsefe#edebiyat#roman#alıntı
"Coğrafya;sevginin, öfkenin, merhametin ve aşkın sebepleri ile oynayabilir ve fakat sevginin, öfkenin ve merhametin ve aşkın kendisiyle asla!..."
"Ahlaki değerler empirik ve rasyonel bilgi kaynaklarından değil. Kınanma, utanç kaynaklı bir duygu,insan neden dolayı utandığını yani utanma duygusunun kaynağını bilimsel yada rasyonel olarak açıklayamaz. Kültürler arası farklı durumlar var.Kimi toplum bazı şeylerden utanç duymazken,kimi toplum duyabiliyor."
Tabula Rasa ? " Boş levha " John locke' un önermesi . Buna göre doğuştan fikirlerle doğmayız. Dünyaya boş bir levha olarak geliriz...
Öncelikle 547 sayfa sizi korkutmasın akıcı bir dille yazılmış fakat sindirerek okumanız gerekli çünkü çok altını cizdigim yerler var fakat buraya sığdıramadım neyse konumuza gelelim, Murat karekterini sevdim dogrusu zeki aynı zamanda deha bir de sevdiceği Aslı 'sı varki onun için akan sular durur ...
Diğer yandan Erkan var, zor işlere ,ağır konulara öyle güzel yön veriyor ki ya sevdasına yenik düştüğü Ayşegül 'ü..
Murat'ın yazılım,bilgisayar üzerine yepyeni olaylara bakış açısıyla hocalarını ikna etme çabalarını ,değişik ,farklı fikirleriyle keşifler bulma yolunda oluşları , aralarındaki ilginç bir o kadar öğretici konuşmalarına ben hayran kaldım doğrusu ay nerde kalmıştık Erkan'ın bulmuş olduğu yöntemleri, Cihan'ın işine yarayacak mı? Aslı ile Murat ve Ayşegül ile Erkan mutlu son mu? Sürprizler, sürprizler?? Bu arada ucu açık bitti , devamı var mı?
Aşk ,Özlem , Sırlar ,tutkular, Stratejik hamleler,oyun içinde oyun var desem merak hiç bitmiyor.Açıklık getireyim sindirerek okumanızı tavsiye ediyorum yan karekterlerde çok birbiriyle bağlantılı oluşu güzel , Felsefe