“Ailem dışında bu dünyada güzel bir şey bırakabileceksem, bu sözlerdir. Çok fazla çalışma. Dengeyi sağlamaya çalış. İşini bütün hayatın haline geştrme.”
Ama zaten yaşam da hüzünlü ve ciddi. Harika bir dünyaya getiriliyoruz. Birbirimizle karşılaşıyor, tanışıyoruz. Kısacık bir süre birlikte yaşıyoruz. Sonra birbirimizi yitirip tıpkı geldiğimiz gibi aniden ve açıklanamaz bir şekilde ortadan yok oluyoruz.