📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“kendimi yalnız hissediyordum. her şey bana yabancı olmuştu. kendi çırpınan kalbimden kopup etrafımdaki şeyleri bir dengeye oturtacak sükuneti bulamıyordum içimde.”
sen beni öpersen belki de aşkımız pratik karşılık bulur. ne ikna edici bir intihar girişimidir şimdi göz göze gelmek.
• sen beni öpersen | ah muhsin ünlü
Ben bir kalbi hiç kırmamış, incitmemiş olmayı dilerdim. Hiç kimsede açılmış bir yaram olmasın isterdim. Kendi yaralarımı sararken başkalarında açtığım tüm yaralar kalbimde ağır bir yük şimdi.