Biz insanlar, hepi topu yetmiş yıllık bir ömrü, tutanacak dal, sığınacak liman, boğulacak deniz aramaya harcayan zavallıcıklar; türlü hatalara diyet niyetine ömrümüzü eritiyor, labirentteki fareler misali çıkış yolları ararken, kaybolmanın ve kaybetmenin kederinden bulmanın neşesine daireler çiziyor olabilir miydik?