Sosyal medya önemliyle önemsizi ayırt edebilmemizi engelliyor. Mesele siyasetin pusulasını görebilmek, nereye yönlendirilmemiz istendiğini kestirebilmek. Gezegenin doğal kaynakları hangi ülkelerde, kimin elinde, yeni teknolojilerine, hangi kaynaklara talep yaratacak? Arkadaşlık mefhumumuz da sosyal medyanın kurbanı. Emojiler bizi duygu ve dil fakiri yapıyor, ruhumuzu yoksullaştırıyor.
Elimizden en çok geldiği için aşağı yukarı İçimizden kurtulup gelen, ama birbirimize iletemediğimiz her kelimenin yerine kullanabildiğimiz tebessümlerimizi sarf etmiş ve susmuşuzdur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sordum derviş Yunus'a, bu dünyadan ne anladın
Hiçbir emojiye sığmıyor yüzün hayli tarumar
Bak bozguna uğramış bulutlarda suretin
Senden tenha değildir şimdi hiçbir intihar
Aynı yerde ağrıyor gelip geçerken hayat
Aynı daldan sarkıyor kan sıçratarak güneş
Perde kalksa ne olur, aynı değil mi tirad
İncelmeden kopayım bana biraz şiir kat
Sarı çiçeği duyunca pıhtılaşıyor insan
Pahalıya mal oluyor bütün ucuz korkular
Sahibini arayan bir çığlık yere düşmüş
Dağılmış bir nar gibi bu münafık uykular
Bana biraz şiir kat cokça aşk azcık sabır
Ki bileyim anlamak bir yalnızlığa varmaktır
Anlayanlar hep ıssız anlamayansa bedbaht
Bana sabır bana aşk bana biraz şiir kat
İş arkadaşlarımın neden heyecanlandığını anlamıyordum, tabii o emojiler ve ünlem işaretleri gerçek bir duygu seliyse ve kişinin felç geçirdiği anlamına gelmiyorsa. Ya da nedendir bilinmez, onlar da numara yapıyorlardı. Belki de terfi almak ya da biri onları takdir ettiğinde duydukları haz içindi. Belki de üst düzey birine yaranarak sonunda şirket için ne kadar değerli olduklarını kanıtlamak için. 
Bayramın adabı şöyle tarif edilir:
"Bayram; temizliktir, en güzel elbiselerle neşeyi paylaşmaktır ve yardımlaşarak kalpleri bir etmektir."
Elimizde telefonlar değil, çay bardakları ve en sevdiğimiz kitaplar; gönlümüzde emojiler değil, gerçek tebessümler olsun. Dijital gürültüden uzak, huzur dolu bir bayram dileğiyle...
Bayramınız mübarek olsun.