Enler sınır çiziyor gibi duruyorlar ama kendi çerçevesinde öyle olsa da kişiye kendini tanıma fırsatı da sunduğunu unutmamak lazım bu açıdan bakıldığında pekte sınırlayıcı değiller. Kendileri değişebilir ama bu kimin umrunda? Esasen ilk aklımıza gelenler mevzu bahis. Ama... Ya artık akılda hiçbir şey ilk dakikalarında gelmezse? Artık zamanla yarışmaya gerek yok. Kaybedeni belli diye değil hani, unuttun mu yarışta hayaldendi, kabullenmeden hemen sonrasındasın. Enlerin de artık birer hülya geliyor, uzun uzun düşünmen gerekiyor artık çünkü biliyorsun gerçekte gerçeğin falan yok. Gözlerini kapayınca önemli dediğin ne kalıyor ki?