“Ama bak terzi, İncil'den çok şey bekliyorsun. Doğru olanı ve yaşamın nasıl bir düzeni olduğunu herkesin kendisinin düşünmesi gerek; çünkü bu hiçbir kitaptan öğrenilmez."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“biz iyileşmeyiz diyor ilhan
biz iyileşmeyiz bunu bil, diyor
biliyordum: ağırdı
biliyordum: çok ağrıdı
biliyordum: adım adım
ben seninle sevgilim
mutsuz ama bahtiyardım.”
“Öksürükten, çadırın fena kurumuş olmasından ve rüzgârdan dolayı pek fena uyudum. Saat 1:00’den sonra uyandım. Öksürüğü durdurmak için çay içtim. Tekrar yattım. Akşam saat 5.00’te uyandım.”
“Baksak ki unutmuşuz günün birinde her şeyi
Ne o sevdalar, ne ölümsüz sözler kalmış
Toplasak toplasak hepsini işte
Onca sevda bir sevdayı yaratmış
Döner durur başımızın üstünde
Gözlerden ağızlardan saçlardan
Ellerden omuzlardan yapılmış bir hâle
Ve çınlar her biri bir silahın yankısı gibi
Bir yaşam boyu biz tetiği çektikçe.”