Ferhat

Ferhat
@ferhatgok
"Sükunetim deliliğimden."
"Herkesin öyle bir hikâyesi yok muydu? Başlayıp da bitiremediği. Çünkü kimsenin dinlemediği... İçine atmak, diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı?"
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bazen bir insanın sadece varlığı bile yeterlidir."
Alıntı
"Seni görmek istiyordum kısacası. İnsan görmekle bile bazı şeylerin ağırlığına dayanabilir, avunabilir, hayal kurmaya devam edebilir. Sen anlamazsın tabii. Anlamak için insanın bazı eksik yönleri olmalı."
Alıntı
"Herkes kaybettiği kadar içlenir, geri gelmeyeceğini anladığında sessizce kabullenir."
Alıntı
"Ne zaman güzel bir şeyler olacak diye beklesem, hep erken seviniyorum."
Alıntı