İlk bakışta “depresyon” kelimesi, bütün dillerde benzerdir. Ne var ki Türkçe’de depresyon bir fiilden ziyade bir “mekan” gibi algılanır. Bu sebepten dolayı “bunalım-da-yım” denir. Bunalım bir yer adıymış gibi… içine girilen karanlık bir oda. Adım atınca kaybolunan bir koca kıta.