Bu bakış... Ah, acaba bana mıydı? Şimdi sürekli bunu düşünüyorum ve bu düşünceyle teselli buluyorum. Evet, Kim bilir belki de o bakış yalnızca benim içindi. İyi geceler, dostum! Ah, ben ne kadar da çocukmuşum!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Genel anlamda her şeyi denedim,
İnsanı dünyanın diğer ucuna götüren şen yolları da.
Genel anlamda her şeyi beğendim.
Aynı yerde uzun kalamayanlar,
Tıpkı benim yaptığım gibi,
Ölene kadar dünyayı keşfetsinler."
-Tepeden Tırnağa Serseri Olanların Sestinası!