"Kederin asla tam olarak geçmeyecek; her zaman seninle olacak -ruhunda taşıdığın bir gölgeye dönüşecek- ama hayatın aydınlandıkça o solacak. Kulağa ne kadar imkânsız gelse de kederinin dışında yeniden yaşamayı öğreneceksin. Acını paylaşan insanlar iyileşmene yardım edecekler. Çünkü yalnız değilsin. Korkularında, kederinde, umutlarında ve hayallerinde.
Yalnız değilsin."
"Çünkü bu onun hayali. Ona, bu hayalinin peşinden gitmesine ve uğruna çalıştığı her şeye ulaştığında benim orada olmayacağım anlamına gelse bile yardım edecek kadar çok değer veriyorum."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazen ümit ettiklerimiz de böyle sise gömülür.
Görünürde her şey aleyhindedir.
Nereye baksan gri... Nereye baksan siyah, kımıltısız, sessiz.
"Hasbünallâhu veni'mel vekîl."
Ümit ettiklerini El Vekîl'e emanet edince,
bazen senin için asır gibi gelse de, Karanlık nura dönüşür.
az bir zaman sonra sisler dağılır.
Sessizliği kuş nağmeleri bozar.
Ümit ettiklerin işte karşındadır.
Hayal kırıklığından kaçınmak için umuttan vazgeçmişti. Ben ise daha sonra hayal kırıklığıyla karşılaşmak anlamına gelse bile, umuda tutunmayı tercih ediyordum.