-Her şeyin göründüğü gibi olduğunu mu sanıyorsun, soru sormaya gerek yok mu? — Soru sormaya her zaman gerek vardır… -Doğru, Soru sormak her zaman önemlidir ve neden o soruları sorduğunu kendine sormak da önemlidir. — Niye biliyor musun? Çünkü yanlış bir adım attığın anda o sorular seni gitmek istemediğin yerlere götürür. - Nereye varmak istediğimi anlıyor musun…? Sorular doğaları gereği şaibelidir yine de onları sormamız gerekir. İşin en boktan tarafı da bu. Hayat.”
Sayfa 606 - Can yayınları
Edebiyat
“Dâhi olmana gerek yok. Sadece dene.”
Sayfa 60·Kitabı okudu
Reklam
Zor geliyor yaşamak. ince bir çizgi arasında gidip geliyorum. Çizgiyi çekecek zaman gelmiyor, gelmiyor… Sanırım gitmem gerek. Gitmesine giderim de, vedaları sevmem ki… Kimseyi yüzüstü bırakıp gitmek istemem. Gerçi kimi bırakacaksam…
Duygu ve Düşünce
Bırakıp gitmek gerek duyuyorum Ne varsa aşk gibi dostluk gibi Sonsuz sıcaklığına alışılan
Sayfa 30 - YKY, Geceyarısından Sonra adlı şiirden·Kitabı okudu
Ama gitmek zorundayız. Gitmek gerek.
“...hayatımızda bazen, ölümü amaç edinip ona doğru yürümek dışında huzur bulamayacağımızı düşünmekten kendimizi alıkoyamadığımız anlar oluyor. Fakat hedeflediğimiz ölüm elbette bize bunu hissettirmekten çok uzakta olsa gerek. En azından ben öyle düşünüyorum. Gerçekten yaklaştığındaysa huzur vermesi mümkün değil. Ölüm böyle işliyor. Yalnızca karanlığa gitmek isteyerek, karanlığa gitmek zorunda olduğumu düşünerek, zihnimde kara bulutlarla yürürken birisi arkamdan seslendi. Ne tuhaftır ki insanın ruhu sonsuzluğa sürüklenmeye hazır da olsa, birisi seslenince hâlâ bir yerlere bağlı olduğunu fark ediveriyor"
Reklam
Reklam