Selamlar;
Dün gece başlamamla biten bir kitap önerisi ile geldim.
Tahir ile tanışıyoruz öncelikle..
Yıllar önce kendisini terk etmiş olan Elif’in Amerika’dan geldiğini öğrenir arkadaşından..
Sonra biz Elif’i, geçmişi, okul yıllarını, tanışmalarını, hayallerini umutlarını ve nihayetinde yarım kalmış her anın sessizce silinişine kulak veririz.
Tahir’in eskiden Umut ismini kullanması, Elif’in geri dönüşündeki beklentisine pek de sevinemedim açıkçası!
Birinin hayallerini yıkmak ne kadar da kolaydır? Hiç anlatmadan, dinlemeden sadece çekip gitmek?
Romanın her anı bir şarkı, bir şiir..
Tahir ise 15 yılın ardından artık bir romantik asi!
Hayattan hala alacağı olan, son bir şans vermek için hep tetikte duran…
Elif ise bir bilmece! Söyleyecekleri için bence çok geç kalmış bir kadın…
Türk edebiyatının duygusal boşluğunu dolduracak, farklı, samimi bir dil ile yazılmış bir eser.
Şans vermeli!