Sevgili 1000K Sakinleri...
Herkese merhabalar,
Epeydir bir kaç arkadaş aramızda Orhan Pamuk okuyalım diye konuşup duruyorduk ve zaman olarak bu ayın uygun olduğunu kararlaştırmıştık. Benim de ne zamandır okumak istediğim bir yazar kendisi. Sonrasında neden bunu etkinlik olarak yapmayalım ki dedik ve işte şuan iletiyi okuyorsunuz. :)
Yazar gerek sitede, gerekse ülkemizde hakkında epey tartışılan, adından söz ettiren bir yazar. Öyleyse neden kitaplarını okuyup yazarı KENDİMİZ tanımayalım değil mi?
Yazar zaten benim bu ayki okumalarımın arasında fakat birlikte okuyup fikir alışverişi yaparsak şahane olur bence. :)
Kitapların Okunacağı Tarih: 15.10.2017 - 15.11.2017
Yazarın bütün kitapları okunacak şeklinde bir zorunluluk olmamakla birlikte dileyen tümünü okumakta serbesttir.Belirlenen tarihler arasında belirlediğiniz kitap veya kitapları okuyup sonrasında kendi okumalarınıza dönebilirsiniz.
Katılmak isteyenler okumak istedikleri kitapla birlikte aşağıya ismini yazarsa güzel bir etkinlik olur...
Katılımcılar:
1- NigRa
2- Yadigar Soydan
3- insan okur
4- albertine
5- https://1000kitap.com/Elff01
6- https://1000kitap.com/neco_z
7- uğur
8- Acemi Okur
9- https://1000kitap.com/nameisreji
10- https://1000kitap.com/effective
11- Glorfindel
12- Feyza
13- Ebru Ince
14- https://1000kitap.com/OkurYazarKivircik
15- Müzeyem
16- https://1000kitap.com/aseyfii
17- Yaren
18- Meli
19- Burcu Yenidoğan
20- Mehtappp
21- Nefise Altıntaş
22- https://1000kitap.com/deligoz
23-https://1000kitap.com/Farkhunda
24- Ahmt
25- Mehmet Ali Urluk
26-Abdullah Can Üre
27- Yamtar
28-Mathmazel
29- https://1000kitap.com/nefisedmr
30-özge
31- https://1000kitap.com/tolstoyunbisikleti
32- Emine Ateş
33- https://1000kitap.com/DarthSyima
Arkadaşlar, ben Orhan Pamuk okumaya biraz erken başlamıştım. Bunun için de ilk kitabım olan Cevdet Bey ve Oğulları'nı yeni bitirdim. Bunun için de burada paylaşmak ve eğer okuyan varsa, biraz kitap hakkında fikir alışverişi yapmak istiyorum. Okumayanlar için spoiler vermemek için çoğu şeyi içimde bıraktım. Okuyan veya okuduktan sonra arkadaşlarla biraz kitap hakkında konuşalım. Belki yanlış anladığım veya gözümden kaçan yerler vardır. Kitap hakkındaki incelemeyi yazdım, Cevdet Bey ve Oğulları'nı okuyacak arkadaşlar için belki bir ön fikir yaratır. #24491777