NigRa

@nigra
Orhan Pamuk Okumaya Ne Dersiniz?
Sevgili 1000K Sakinleri... Herkese merhabalar, Epeydir bir kaç arkadaş aramızda Orhan Pamuk okuyalım diye konuşup duruyorduk ve zaman olarak bu ayın uygun olduğunu kararlaştırmıştık. Benim de ne zamandır okumak istediğim bir yazar kendisi. Sonrasında neden bunu etkinlik olarak yapmayalım ki dedik ve işte şuan iletiyi okuyorsunuz. :) Yazar gerek sitede, gerekse ülkemizde hakkında epey tartışılan, adından söz ettiren bir yazar. Öyleyse neden kitaplarını okuyup yazarı KENDİMİZ tanımayalım değil mi? Yazar zaten benim bu ayki okumalarımın arasında fakat birlikte okuyup fikir alışverişi yaparsak şahane olur bence. :) Kitapların Okunacağı Tarih: 15.10.2017 - 15.11.2017 Yazarın bütün kitapları okunacak şeklinde bir zorunluluk olmamakla birlikte dileyen tümünü okumakta serbesttir.Belirlenen tarihler arasında belirlediğiniz kitap veya kitapları okuyup sonrasında kendi okumalarınıza dönebilirsiniz. Katılmak isteyenler okumak istedikleri kitapla birlikte aşağıya ismini yazarsa güzel bir etkinlik olur... Katılımcılar: 1- NigRa 2- Yadigar Soydan 3- insan okur 4- albertine 5- https://1000kitap.com/Elff01 6- https://1000kitap.com/neco_z 7- uğur 8- Acemi Okur 9- https://1000kitap.com/nameisreji 10- https://1000kitap.com/effective 11- Glorfindel 12- Feyza 13- Ebru Ince 14- https://1000kitap.com/OkurYazarKivircik 15- Müzeyem 16- https://1000kitap.com/aseyfii 17- Yaren 18- Meli 19- Burcu Yenidoğan 20- Mehtappp 21- Nefise Altıntaş 22- https://1000kitap.com/deligoz 23-https://1000kitap.com/Farkhunda 24- Ahmt 25- Mehmet Ali Urluk 26-Abdullah Can Üre 27- Yamtar 28-Mathmazel 29- https://1000kitap.com/nefisedmr 30-özge 31- https://1000kitap.com/tolstoyunbisikleti 32- Emine Ateş 33- https://1000kitap.com/DarthSyima
1000Kitap
··
48 Gösterim
40 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Arkadaşlar, ben Orhan Pamuk okumaya biraz erken başlamıştım. Bunun için de ilk kitabım olan Cevdet Bey ve Oğulları'nı yeni bitirdim. Bunun için de burada paylaşmak ve eğer okuyan varsa, biraz kitap hakkında fikir alışverişi yapmak istiyorum. Okumayanlar için spoiler vermemek için çoğu şeyi içimde bıraktım. Okuyan veya okuduktan sonra arkadaşlarla biraz kitap hakkında konuşalım. Belki yanlış anladığım veya gözümden kaçan yerler vardır. Kitap hakkındaki incelemeyi yazdım, Cevdet Bey ve Oğulları'nı okuyacak arkadaşlar için belki bir ön fikir yaratır. #24491777
İlk kez Orhan Pamuk okuyacak birine hangi kitabını önerirsiniz?
NigRa
Gönderi Sahibi
Bence Benim Adım Kırmızı güzel bir tanışma kitabı olur. Ekledim gitti. =)
NigRa
Gönderi Sahibi
Erken başlayıp okumaya devam edenler, hemen bitirenler, başlayıp hala okuyanlar... Nasılsınız? :) Nasıl gidiyor kitaplar?
Ben bugun başlasam olur mu? Yoksa bekleyim mi?
NigRa
Gönderi Sahibi
Başladın mı? :)
Beyaz kale ile başlayabilirim. Yalnız şu an Semerkant'ı okuyorum. Ayın 15'inde bitecektir.
NigRa
Gönderi Sahibi
Zaten 15'i itibariyle başlıyoruz, ekliyorum.
Reklam
Manzaradan Parcalar kitabı ile bende varım
NigRa
Gönderi Sahibi
Ekledim. :)
Etkinlik kapsamında Orhan Pamuk la tanışma fırsatı olması adına beni de eklerseniz sevinirim.
NigRa
Gönderi Sahibi
Ekledim. :)
Teşekkürler