Ne yazık..! Dünyada sadece tek bir varlığı sevmek, onu bütün kalbiyle sevmek ve karşınızda durup size bakar, cevap verir, konuşurken, sizi tanımadığını fark etmek!sadece onun tesellisine ihtiyaç duymak ve bunu yapması gerektiğinden habersiz olan tek kişi olduğunu anlamak...!
"Benim için dünya ikiye ayrılmıştır: Bir kısımda o var; onun olduğu yerde mutluluk, umut ve ışık var. Onun olmadığı kısım ise hüzün ve karanlıktan ibaret."
Ermenistan ve Azerbaycan arasında yıllardır tartışma konusu olan Karabağ'da gerilim tırmandı. Azerbaycan Savunma Bakanlığı, Ermenistan ile sınır hattında çıkan çatışmalarda dün geceden bu yana 12 Azerbaycan askerinin şehit olduğunu açıkladı.
Başımız Sağolsun...