Zaten derdi olan insanların gülüşleri de güzel olurdu...
Sayfa 7·Kitabı okudu
Saçları sözlerine karışmış Gülüşleri gamzelerinde düğümlü Balkıyıp duruyor yüzlerinde
1000Kitap
Reklam
İnsan birini kaybedince en garip şeyleri özlüyor. Küçük şeyleri. Gülüşleri. Uykusunda dönüp duruşunu. Hatta sırf onun için bir odayı yeniden boyamayı.
"İçimde bir hüzün vardı; yalnızlık hissediyordum, insanların giyinişleri, konuşuşları, gülüşleri bana yabancıydı."
Alıntı
Şimdi güldüğünüz sesler bana karşı duyulan küçümseme ve alay gibi geliyor, o gülüşleri çığlık ve feryatlara çevireceğim.
Manga
Bazı insanlar bize iyi gelir; gülüşleri dünyamızı aydınlatır, sesleri içimizi ısıtır, bakışları yaşama sevinci verir. Bazı insanlar şifadır.
Reklam
Reklam