Hepimiz őleceğiz. Gözlerimizi hayata yumunca yaptığımız kötülükler silinecek mi?
İşlenen cinayetler, işlenmemiş mi olacak? Zalimlikler yaşanmamış mı sayılacak?
Kötüler ölünce alçaklıklarından kurtuluyorsa, iyi insanların yaptıkları olumlu, güzel şeyler ne olacak?"
...
"Ölüm, kötüyü aklamaz Ali Komiser. Kötüyü aklayacak tek şey iyiliktir. Yaptığın kötülükten daha fazla iyilik yaparsan aklanırsın ancak.
Bizim İstanbul / Çalınmış Umutların Şehri
"Şehre bakıyorduk denizden: Nevzat, Demir bir de ben.
Sisler içindeydi İstanbul...
Sisler içinde deniz...
Sisler içinde teknemiz.
Sultanahmet'in minareleriydi görülen,
Ayasofya'nın kubbesi,
Topkapı Sarayı'nın kuleleri.
Hiç yağmalanmamış, yıkılmamış, kirletilmemiş gibiydi şehir.
Bembeyaz bir sisle örtmüştü doğa, ne varsa görüntüyü çirkinleştiren.
Güneş doğmadan bir anlığına beliren bir hayal gibi...
Büyülü bir bulut gibi...
Bir masal imgesi gibi...
Yeni kurulmuş bir kent gibi...
Yeni bir başlangıç gibi...
Genç, umutlu, güzel..."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dünya güzel mi?..Yok canım, düpedüz yalan bu! Bütün güzellik, sevinç dolu olduğu sürece kendi yüreğimizden geliyor. Sevinç uçup gittiğinde dünya mezarlığa dönüyor.