immorasko

immorasko
@immorasko
İnsan aklındakilerle gündüzleri, yüreğindekiyle geceleri uğraşıyormuş.
Reklam
Kalbimiz neredeyse, hayatımızın engeli de oradadır.
Konuşmamak ne iyi, bir bilsen. İnsan elbette konuşmak istiyor; dert yanmak, haklı çıkmak istiyor. Fakat kelimeler insana ihanet ediyor, insan kendine ihanet ediyor.
Dünyada gözyaşı dökülemeyecek üzüntüler vardır işte. Bunu kimseye anlatamayacağınız gibi, anlatsanız bile kimsenin anlayamayacağı türden şeylerdir.
... ne çok ölü düşün var senin. Kırık dökük gerçeklerin üşüşünce düşüncene ne çok canlı acın var senin. Bölük pörçük gerçeklerin inince içine ne çok katı kanın var senin, ne çok diri ölün var senin!
Reklam