İrem

İrem
@iremblt_
Bir şeyi aşırı istemek iyi değildi. Sırf bu yüzden bir şeyin olacağı varsa bile olmazdı. İnsanın isteği dozunda olmalıydı.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevilen kadın bütün kadınların en güzeli değil midir?
Edebiyat
Dilerim, sana içimi dökmem bana olan sevgini bir kat daha artırır.
Edebiyat
Seni anlatabilmek seni, İyi çocuklara, kahramanlara. Seni anlatabilmek seni, Namussuza, halden bilmeze, Kahpe yalana. Art arda kaç zemheri, Kurt uyur, kuş uyur, zindan uyurdu Dışarda gürül gürül akan bir dünya… Bir ben uyumadım, Kaç leylim bahar, Hasretinden prangalar eskittim.
Metis Yayınları·Kitabı okudu
Şiir
Kim bilir... Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşırız ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız...
Sayfa 253 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat