İsمail

“Bul beni, bir fısıltıya sakladım kendimi.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yapman gereken tek şey, karşı koyman. İstediğin şey için ne olursa olsun mücadele etmen.
"Seni seviyorum, çünkü..." "Hiçbir şey söyleme," diye sözünü kesti. "İnsan sevdiği için sever. Aşk'ın hiçbir gerekçesi yoktur."
"birden nasıl oluyor da, sen yüreğimi elliyorsun.."
Sen aklıma gelince herşey gülümserdi. Ağaçlar şarkı söyler, rüzgâr tatlı eserdi.