Bitti...
Hiç bitmesini istemesem de bitti. Çok güzeldi. Çok şey öğrendim. Biraz uzun sürdü okumam. Biraz sindire sindire okumak istedim. Ahmet Ümit benim favori yazarlarımdan biri. Bu romanında Yunan mitolojisini öğretiyor bize. Kısacası Yunan Mitolojisi 101 dersine giren bir öğretim görevlisi gibi tek tek tane tane anlatıyor. Kitapta aslında 2 farklı anlatım var. 1 tanesinde Zeus konuşup anlatıyor diğer tarafta Cemal'in öldürülmesiyle başlayan olayların ve bu cinayete atanan Türk asıllı polis Yıldız Karasu'nun anlatıldığı bölüm. Kitabın sonlarına doğru Ahmet Ümit okuyanların çok iyi tanıdıkları birisi de olaylara dahil oluyor. Benim çok hoşuma gitti bu olay. Değinmeden edemeyeceğim kitabı okurken o kadar çok günümüze benzettiğim olaylar oldu ki. Sizin de buna katılacağınızı düşünüyorum. Bana göre tek eksiği biraz daha olağan sanki sakindi ama gene de Ahmet Ümit Ahmet Ümit'tir. Okuyun, okutturun diyorum...
iyi okumalar