Oysa şimdi teneffüslerde yanına yaklaşacak olsa kızın yüzü hemen kıpkırmızı oluyordu. Başka çocuklara pek aldırdığı yoktu, ama o biraz yanına sokulsa, utanıp kaçıyordu. Peşinden koşamazdı ya. Ne demezlerdi sonra? Herkes güler, alay ederdi. Kızlar dedikodu yapmakta pek ustadırlar. Hemen elden ele dolaşırdı yazılı küçük kâğıtlar: Sultanmurat+Mirzagül= İki âşık.
Uçurumlar var, var uçurumlar
diyorum ben insanla insan arasında, kendiyle kendi arasında, kendiyle başkası arasında. Böylece Özleyebiliyoruz,kendimizi, başkalarını.