Kitabi yeni okumaya basladim ve buralarda gezintiye cikmisken sizle karsilasmak cok iyi denk geldi zira beni kitap konusunda daha da hevesli ve hikmetli duruma soktu, tesekkur ederim ve kitabi bitirdikten sonra sizden daha iyi bir inceleme yapacagimi belirteyim🤠🤠😃