Çünkü her hayatın kendine göre bir başlayışı, bir bitişi vardır. Bunu değiştirmek kimsenin elinde değildir ve olmamalıdır. Hayat, bölünmez bir şeydir. Onun belirli ve mukadder mimarisini değiştirebilir miyiz? Değiştirmek elimizde midir? Ve değiştirirsek güzel, iyi bir iş olur mu?
Hayatımızın en rastlantısal olaylarının arkasında duran gizli güçten ötürü her olayı gerekli görmeye alışmamız gerekir; kaderciliğin teskin edici bir yanı vardır ve esasında doğrudur.