Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha bitirirken hangi ay, hangi kitabı okuduğumu bildirmek isterim😂 bazı aylar çok okumuşum ki o da bir ay sanırım hayatımın rekorunu kırmışım.😁 Neyse kendimle olan yarışımı kazanmışım en azından.🙆♀️ Şaka bir yana güzel kitaplar okumaya çalıştım çoğu zaman , bazen tıkandığım, uzaklaştığım zamanlar oldu, bazen işten, sağlıktan dolayı okuyamadığım zamanlar oldu. önemli olan keyif alarak okumak ve bir şeyler kattığına inanmak✔Bu süreçte en çok fikir aldığım @Eyizmer_8 kucak dolusu sevgilerimi sunarım.🥰 Ayrıca yine arkadaşım sayesinde tanıdığım, popcastlerini bolca dinlediğim, önerilerini can kulağıyla dinlediğim Deniz Yüce Başarır ve sıklıkla takip ettiğim Eylül Görmüş'e minnet duyuyorum. Güzel yönlendirmeleri, tavsiyeleri seviyorum var olun💖
Ocak ayı✔
1. Bir Noel Şarkısı
2. Savaş ve Barış - Cilt 1
3. Kalbimdeki Boşluk
4. Bir Şeftali Bin Şeftali
5. Şu Hortumlu Dünyada Fil Yalnız Bir Hayvandır
6. Savaş Sanatı
7. Muhtelif Evhamlar Kitabı
8. Devrimden Önceki Gün
9. Kambur
Şubat ayı✔
1. Feminist Manifesto
2. Miras
3. Dorian Gray'in Portresi
4. Aşk ve Dostluk
5.