Nasipse yarın :)
Kierkegaard, "Yola çıkmak kendi benliğinin farkına varmaktır" diyordu, siz ne zaman yola çıktınız?
Sayfa 227·Kitabı okudu
Nerede huzur ve sükûn bulacağım? Düşünceler ruhumda isyan ediyor, biri diğerini izliyor, biri diğerini şaşırtıyor.
Sayfa 289 - Alfa yayınları
Felsefe-Düşünce
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kıskançlık kendisini gizleyen bir hayranlıktır.
Sayfa 104 - Say Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Hayat ancak geriye doğru anlaşılabilir fakat ileri doğru yaşanmak zorundadır.
Tanrının oğlu öldü, buna her durumda inanılacaktır çünkü saçmadır
Evine sessizliği sokmayı unutursan en önemli şeyi eksik bırakmışsın demektir. (...) Ayırt edici tek özelliği konuşmanın olmayışıdır. Hayır, sessizlik güzel bir odada loş bir ışık, mütevazı bir oturma odasında dostanelik gibidir. Sessizlik, insanın hakkında konuştuğu bir şey değildir ama onunladır ve iyiliksever gücünü kullanır. Sessizlik, ön plana çıkartılmayan bir ton gibidir, müzikteki o temel ton. Buna temel ton denmesinin nedeni ise en altta bu tonun var olmasıdır. Bir eve sokulmuş sessizlik, ebediyetin, evi yuvaya çevirmenin sanatıdır.