Evine sessizliği sokmayı unutursan en önemli şeyi eksik bırakmışsın demektir. (...) Ayırt edici tek özelliği konuşmanın olmayışıdır. Hayır, sessizlik güzel bir odada loş bir ışık, mütevazı bir oturma odasında dostanelik gibidir. Sessizlik, insanın hakkında konuştuğu bir şey değildir ama onunladır ve iyiliksever gücünü kullanır. Sessizlik, ön plana çıkartılmayan bir ton gibidir, müzikteki o temel ton. Buna temel ton denmesinin nedeni ise en altta bu tonun var olmasıdır. Bir eve sokulmuş sessizlik, ebediyetin, evi yuvaya çevirmenin sanatıdır.