selammm, hiçbir şey paylaşmamamdan anlayabileceğiniz üzere okul başladığından beri neredeyse hiçbir şey okuyamadım çünkü hocalarımız ilk haftadan daha ders anlatmadan bile ödev verdikleri için(fen lisesi deyip deyip ödevi dolduruyorlar) çok da vaktim olmuyor😓(zamanla oturtacağıma inanmak istiyorum🙏🏻) şuan evde Yanlış Yer Yanlış Zaman ve Dönüşüm okuyorum. okulda da Rahel Tanrı’yla Hesaplaşıyor okumaya çalışıyorum ama sınıfta çok ses var ayrıca da sürekli yan sınıftaki arkadaşlarımın yanında olduğum için ikinci hikayeye anca geçebildim. hafta sonu olabildiğince okumaya çalışacağım ama ne kadar okuyabilirim emin değilim.
bideee okul içinde bu dönem Otuz Beş Yaş ve İlk Gençlik Çağına Öyküler - Birinci Cilt okuyacağım. onları da bir ara almam lazım.
siz neler yapıyorsunuzz, ilk haftanız nasıl geçti?