İnsanların çoğu iyi eylemleri "programlandıkları" için değil tercih ettikleri için gerçekleştirdiklerini düşünerek kendilerini övmekten hoşlanır. O hâlde karakterimizin ahlaki temeline toplumun hemen hiç etkisi olmaması mümkün müdür?
kötüsü, filozofların “dilin büyüsü” dediği şey de olabilir. “İyi” , “kötü” ve “insan doğası” gibi terimleri sırf insanlar kullanıyor diye bu sözcüklerin gösterdiği somut, maddi karşılıkları olduğunu zannederiz.