...İnsan ya kayıtsızlığa kapılıp gider ya da etrafındaki her şeye yeniden kavuşur: Kayıtsızlığa kapılmamıştım!
Mademki yüreğim çarpmaya devam ediyor, 1şeyler için, 1ileri için çarpmak zorunda.
Sağır olmadığıma göre yeniden çağrılar alacağım. Kim bilir! Belki 1gün yeniden mutlu olacağım. Belki de... Kim bilir?...
Mandarinler
“...İnsanın düşlerini her şeyin üstünde tutması, aslında kendini beğenmişliktir. Ama bunun farkına bile varılmaz. Daha ölçülü olunsa da 1yanda gerçeğin, öte yanda da kocaman 1hiçin yer aldığı anlaşılır.
Bence en büyük yanılgı da
boşluğu gerçeğe yeğlemektir...”
Mandarinler