“If coffee was a person, it would be my best friend. I'm definitely addicted in a bad way.”
**
“Eğer kahve bir insan olsaydı en yakın arkadaşım olurdu. Kesinlikle ciddi bir bağımlıyım.”
O dalan asansör hissi, onun yazdığı üç küçük
Kelimeyi okurken beni bir kez daha alt ediyor.
Bana göre o küçücük kelime
Kalbimi vahşi bir kuş gibi uçuruyor.
Aşkım benim için yağmurda yürü,
Puslu siste öp beni. Bütün gece
Seni rüzgarın sezsizliğinde tutmama izin ver.
Seni bekliyorum.
Bozuk para atıp dilek tutmak için.
Sadece senin için.
Her zaman senin için.
Bana geri dön
Senin için savaşacağım.
Benim için bir dilek tut
Ve onu gerçekleştireyim....