•contra mundum•

•contra mundum•
@kitaprihtimi
‘durup ince şeyleri anlamaya çalışıyorum. *inkisar* •Cogito, ergo sum.•
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu, evet şimdi tekrar oku.
“Müzikten duyduğum ıstırap acaba onu anlamamak ya da yanlış anlamaktan mı diye çok düşündüm. Zira yaşamaktan duyduğum ıstırap da sanki biraz yaşayamamaktan gibiydi. Ya da onu görememekten, dışarıda kalmaktan, ayrı olmaktan ve onun mevcudiyetini hep hissedip kabul görmemekten.”
Sayfa 30·Kitabı okudu
Edebiyat
Gülcan Durak isimli okura yanıt verildi
•contra mundum•
Kambur’u okumuştum ilk bu benim için ikinci kitabı ve son derece şiddetle tavsiyedir 💕🫶🏻✨