"Kişi sabırlıdır.
Kendi dışında oluşup duran koşullar karşısında her an takınabileceği tavır kesindir
bu yüzden, bekler kişi,
koşulların oluşmasını;
bakar, seyreder..
Koşullar kişinin elinde değildir. Ama, elinde olmayan koşulları geçersiz kılmak, kişinin elindedir."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Durumumuz iyileşince beklentilerimiz yükseliyor ve sonuç olarak nesnel koşullarımızdaki büyük gelişmeler bile bizi memnuniyetsiz kılabiliyor. Koşullar kötüleşince beklentiler iyice azalıyor ve ciddi bir hastalık bile bize önceki halimizden daha mutsuz etmiyor.