Kadın, tek başına barda oturmuş, boşluğa bakıyordu.
Erkek, tek başına barda oturmuş, boş bardağa bakıyordu.
Erkek, kadına, Bir yerlerden tanışıyor muyuz, diye sordu.
Kadın güldü, Kim bilir, dedi.
Erkek, Nerden olabilir, diye sordu.
Kadın, gene, Kim bilir, dedi.
Erkek, Belki o zamanlar size âşık olmuştum, dedi.
Kadın, On yıl önce, aynı gün, aynı saatte, gene burda, bana aynı sözleri söylemiştin, dedi çantasından tabancasını çıkarıp namluyu adama yöneltip tetiğe basarken.
Duman çıkan namluyu bir kovboy edasıyla üfleyip çantasına koydu.
Barmene, Nedense, hep böyle oluyor, dedi.
Meraklı barmen, Nasıl böyle, dedi.
Kadın, Bulduğunda yitiriyorsun, işte öyle, dedi.
Barmen, Doğru, dedi. Ama tabii, tersi de olabilir.