Evde bugün duramadım. Sıcak da var tabi ama başka şeyler de durmadı. Doğaya gideceğim. Sessizlik,rüzgar yalnızlık düşüneceğim biraz. İnsan nereye giderse gitsin üstelik gideceği yer sessizlikse kafasındakileri de götürüyor lakin doğa öyle değil onda bir anne şefkati var ve sakinleştiriyor insanı.Bir de yol boyunca aklımdan hep su dizeler geçti…
kimin ülkesinden geçsem
şakaklarımda dövmeler beni ele verecek
cesur ve onurlu diyecekler
halbuki suskun ve kederliyim
İsmet ÖzelErbain
Ama o ilk aşk… o kendini koşulsuz verme, katıksız mutluluk hali, o her şeyin iyi olacağını duyulan mutlak ve kirlenmemiş inanç, Allah’ım ne güzel, ne biricik hazineydi.