“Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cehaletin, zarûretin, bilgisizliğin, fakirliğin, anlaşmazlıkların, ayrılıkların bağrına ilim, varlık ve birlik sancağını bir nur çağlayanı gibi yerleştirmek için her gün buluşan, konuşan, anlaşan ve “gereği düşünüldü” diyerek kolları sıvayıp yollara koyulan ışık süvarileri, yıldız atlıları, samanyolu sevdalıları! Sizleri yerdekiler ve göktekiler alkışlıyor!