KartonKapak

Teşekkür
Aradığım kitapları bulduğum , alışveriş konusunda yardımcı olan, anında kargolayan, güven ve özen konusunda titiz Ezgi Kitap'a ; gittigidiyor.com/magaza/ezgikitap çok tşk ederim.
gregor cemsa isimli okura yanıt verildi
KartonKapak
Evet, baskısı tükenmiş kitaplar dâhil hepsi bulunuyor. En önemlisi güvenilir ve de hızlı. 👍👍
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
O değil de öz amcam, baba yarısı bana bunu yapan. Kendi evinin içindeki insana güvenmeyeceksin de kime güveneceksin? Bu kadar mı kötü oluyor insanlar diyorsun ama oluyor işte.
Dionyso isimli okura yanıt verildi
KartonKapak
O kadar çok ki... içimde insana, güzele, iyiye, ümide dair ne varsa hepsi tek tek intihar etti.
Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. "O olmazsa yaşayamam." demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, Senin onu sevdiğinden. Çok sevmezsen, çok acımazsın. Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem. Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin. Senin değillermiş gibi davranacaksın. Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın. Onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksın. Çok eşyan olmayacak mesela evinde. Paldır küldür yürüyebileceksin. İlle de bir şeyleri sahipleneceksen, Çatıların gökyüzüyle birleştiği yerleri sahipleneceksin. Gökyüzünü sahipleneceksin, Güneşi, ayı, yıldızları... Mesela kuzey yıldızı, senin yıldızın olacak. "O benim." diyeceksin. Mutlaka sana ait olmasın istiyorsan bir şeylerin... Mesela gökkuşağı senin olacak. İlle de bir şeye ait olacaksan, renklere ait olacaksın. Mesela turuncuya, ya da pembeye. Ya da cennete ait olacaksın. Çok sahiplenmeden, çok ait olmadan yaşayacaksın. Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın. Ucundan tutarak... Can Yücel
Şiir
KartonKapak
Günaydın, bu şiir Can Baba'ya ait değil. Şiir ile ilgili açıklama resmi sitesinden yapılmıştı yanılmıyorsam. Kime ait olduğuda bilinmiyor maalesef...
Günaydın
Karpuzu kestin. Baktın ki kabak. Gene de zorla yiyecek misin o karpuzu? Canım Fethi Naci'nin bu cümlesinden sonra başladığım her ne ise hoşlanmadığım yerde bırakmaya karar verdim. Kitabı da insanı da. Mine Urgan
Edebiyat
KartonKapak
Insanı da, kitabıda diye devam eder Mina Urgan