t

All i want is the mess around ☆ ⚢/22
Tüm ölü bedenlerin sıcaklıktan ve sonra da hareketten yoksun olduğu görülünce bu hareketleri ve bu sıcaklığı kesenin ruhun yokluğu [bedenden ayrılması] olduğu sanılmıştır. Böyleve sebepsiz yere doğal sıcaklığımızın ve bedenlerimizin bütün hareketlerinin ruhumuza bağlı olduğuna inanılmıştır. Oysa tam tersine, öldüğümüz zaman bu sıcaklığın kesilmesi ve bedeni hareket ettirmeye yarayan organların işlemez hâle gelmesi sebebiyle ruhun bedenden ayrıldığı düşünülmeliydi.
Sayfa 6
Felsefe
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yaşamını, ancak bağımlılıkların içinde bağımsız kılabilirsin - ki, yaşamı özgürleştirmen, onu, sürekli, bir yerlere bağlayıp , sonra, o yerlerden koparabilmen olsun.
Edebiyat
Bazı şeyleri (belki, her bir şeyi) yaşayıp bitirmek gerekir; yoksa, yaşanıp durdukça, bayatlarlar.
Edebiyat
Ölüm niye bir 'üzüntü' konusu olsun ki? - Birisinin ölümüne sevinilemez mi Ne bir " vah vah", ne de bir "oh olsun" ... - Ya da, kendi ölümüne sevinemez mi insan? - Mutlu bir intihar -- olamaz mı? ...
Edebiyat
Yaşayabildiklerimiz, eninde sonunda, doğum günlerimizdir - ölüm günlerimiz değil.
Edebiyat