Mavi gömlekli şeytan'ı unutMAMAK
(Video) Gün Sazak'ın şehadetinin ardından Alparslan Türkeş konuşuyor
Ahmet Arvasi bey Gün Sazak'ın Şehadeti ertesi günü yazdığı yazının başlığı
"Evet, 'Mavi Gömlekli Şeytan', istediğin oldu. Aziz Gün Sazak da öldürüldü. şimdi sahte üzüntü mesajları yazıyorsun.
Seni iki yüzlü kahpe dölü Akıttığın bunca
Bir Şaman'a sormuşlar; "Zehir nedir?" diye.
"İhtiyacımızdan fazla olan her şey zehirdir!" demiş. Bu güç de olabilir, tembellik de.Yiyecek, ego, hırs, ihtiras, kendini beğenmişlik, kıskançlılç korku, öfke, nefret, hatta iyi niyet bile...
-Alıntı-
Duygular sürekli olamaz. Bu nedenle onlara duygular (emotions) denir; İngilizce’deki bu sözcük, hareket anlamına gelen motion’dan gelir. Onlar hareket eder; bu yüzden de onlar duygulardır. Birinden diğerine sen sürekli olarak değişirsin. Şu an üzgünsün, sonraki an mutlusun; şimdi öfkelisin, sonraki an çok şefkatlisin; Şu an sevgi dolusun, sonraki an nefretle dolusun; sabah güzeldi, akşam çirkindir. Bu böyle sürer.
Herhangi bir insan değişimden korkabilir mi? Değişim olmadan ne var olabilir? Evrenin doğasına bundan daha yakın, daha uygun ne olabilir? Odunlar değişime uğramasa yıkanabilir misin? Besinler değişime uğramasa beslenebilir misin? Diğer ihtiyaçlarının hangisini değişim olmaksızın giderebilirsin? O halde senin değişiminin de buna benzediğini,
Şuanı nasıl tasvir edebilirim bilmem
Her zaman sıradanlaşan meseleleri
Ben sevince kaçan sevmeyince havalara giren kadınları
Doğrusunu öğrenemediğim aksine üstüne binlerce katladığım yanlışları
Zoru görünce edebiyata kaçışlarımı karşılayacak güzel bir tasvir arıyorum
Lâkin zor bir şey değil ama yok, yok işte...
İçi çürümüş bir adamı kıyı köşeye
"Bazı bilgeler, öfkenin kısa süren bir delilik olduğunu söylemişlerdir. Aslında öfke delilik gibi, kendine egemen olamaz, her türlü utanma duygusunu unutur, akrabalık ve dostluk bağlarını tanımaz, bir kez başladığı şeyde inatlaşır ve o şeye sarılır, akla ve diğerinin uyarılarına kapalıdır, anlamsız nedenler için coşar, artık doğruyu ve gerçeği ayırt edemez, nihayet ezdikleri şeyler üzerinde kendilerini parçalayan yıkıntılara benzerler. Öfkenin tutsağı olmuş kişilerin artık normal durumda olmadıklarını görmek için davranışlarını gözlemlemek yeterlidir."
"...Böyle bir bozukluğun içinde ahlaksal utancın mı yoksa fiziksel çirkinliğin mi egemen olduğunu bilemeyiz."
Lucius Annaeus Seneca (M.Ö. 4 - M.S. 65)
Bir Şaman’a sormuşlar;
“Zehir nedir?” diye.
“İhtiyacımızdan fazla olan her şey zehirdir!” demiş.
Bu güç de olabilir, tembellik de. Yiyecek, ego, hırs, ihtiras, kendini beğenmişlik, kıskançlık, korku, öfke, nefret, hatta iyi niyet bile...