Ogi Bugi

Haydi hep birlikte seçelim çekilişe çıkacak seti!
Merhaba Kıymetli Okurlar, 📣Bir çekiliş yapmayı planlıyorum kitap seti hediyeli. Ama hediye edeceğim seti birlikte seçelim istiyorum. Bunun için 5 farklı set belirledim: 1️⃣ Harry Potter ve Felsefe Taşı (7 kitap tam takım)📚 2️⃣ İnce Memed (4 kitap tam takım)📚 3️⃣ Açlık Oyunları (3 kitap tam takım)📚 4️⃣ Esir Şehrin İnsanları (3 kitap tam takım)📚 5️⃣ Ejderha Dövmeli Kız (6 kitap tam takım)📚 ❗Yapmanızı istediğim tek şey istediğiniz setin "NUMARASINI" yoruma yazmanız. 📌En çok yazılan set seçilecektir. Seçilen set için "bu yıl bitmeden" bir çekiliş düzenleyeceğim. Bana yardımcı olduğunuz için teşekkür ediyorum. Kitapla kalın!
Anket ve Çekiliş
Ogi Bugi
2️⃣ ince memed
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitap(lar) ve 2022 Ajanda Hediyeli Ramazan Bayramı Etkinliği
Ramazan Bayramımız mübarek olsun kıymetli okurlar! 📢Birlikte yaptığımız her şeyin güzel olmasından cesaret alarak yeni bir etkinlikle size geldim! 🕌Bir bayrama daha eriştik, Kimimiz aile yanında kimimiz oldukça uzağında ve hatta kimimiz çalışmak zorunda belki de... Hep eski bayramları anarız ama unutmayalım ki bayramları bayram yapan bizim o günlere bakış açımız: Bir çocuğu sevindirmek de bayram, Yolunu gözleyen birini ziyaret etmek de, Kırgın olduğun birinin gönlünü hoş etmek de, Elindekini olmayanla bölüşmek de... Bunlar olmazsa eğer adı dışında ne bayramlığı kalır bize? 📚Bu bayram tatil kısa... Ama yine de her nereye gittiysek elimizde kitapla gittik biliyorum. 🎁Hangi kitabı okuyorsunuz bu bayram? Sevdiğiniz bir alıntıyı yorumda paylaşın, en çok beğeni alan 50 yorum içinden çekilişle bir kişiye Hayvan Çiftliği, Kürk Mantolu Madonna ve 2022 Yılı Sabahattin Ali Ajandası hediye edeyim. (Doğrudan Kitapyurdu'ndan, kargo bana ait olacak şekilde) ❗"İLETİYİ PAYLAŞARAK" doğrudan çekilişe katılım hakkı elde edebilirsiniz! Birden fazla alıntı ile katılıp kazanma şansınızı artırarabilirsiniz! 🗓8 Mayıs Pazar gününe kadar etkinliğe katılım sağlayabilirsiniz! En geç 15 Mayıs Pazar günü sonuçları açıklayacağım. Katılan, katılmayan herkese teşekkür ediyorum. Nice güzel günlerde, anlamlı kitaplarda buluşmak dileğiyle...
Etkinlik
Ogi Bugi
Cehennem, sevememekten doğan bir acıdır. Karamazov Kardeşler
KİTAP HEDİYELİ ŞUBAT ETKİNLİĞİ!
Merhaba Değerli Okurlar, ☃️Güzel bir "Kış Etkinliği" ile içinizi ısıtmaya geldim! Okumalar yapıyor, alıntı ve incelemeler paylaşıyoruz. Ama isterim ki okuduğumuz eserleri tartışalım. Günlük hayatta bunu yapabileceğimiz çok az insan var ama burada bunun için varız. 📌Şubat ayı birlikte bir kitap seçip yine birlikte okuyup yorumlayalım, tartışalım. Herkes "seçilmesini istediği eserin ismini" yoruma yazsın, en çok yazılan eser şubat ayı okuma kitabımız olsun. Ay boyunca okuyup ayın son pazar günü birlikte o kitap için açacağım gönderi altında yorumlayalım, tartışalım. 📅Etkinliğe katılım "31 Ocak" tarihi saat 00.00'da sona ersin. (O gün benim doğum günüm ayrıca. 😊) O günü takip eden gün içinde seçilen kitabı açıklarım. Birlikte okumaya başlar, süreçte de kitap üzerine konuşuruz. 🎁"ETKİNLİĞİ PAYLAŞAN" kişiler içinden bir kişiye kura ile seçilen etkinlik kitabını ben hediye edeyim. (Doğrudan Kitapyurdu ile gönderim yapıyorum adresinize, kargo tarafımdan karşılanacaktır.) 📢Birden fazla kitap ve yorum ile katılabilirsiniz. Katılımınız beni mutlu eder. Bir kişi dahi katılsa etkinliği severek yürüteceğim. Etkinliğin istatistiklerini tutma konusunda bana destek olursanız sevinirim.
1000Kitap Gerçek Okurlar
Ogi Bugi
Körlük-Saramago olabilir bence
0 kitap okuma ve 1000lerce Alıntı
Sitedeki iyi niyetli arkadaşları bir konuda uyarmak istiyorum.Bu anlattığımı yapan kişilere dikkat edin ve paylaşımlarını beğenmeyin arkadaşlar.Aynı anda 15 kitaptan alıntı paylaşıyor bazı üyeler.Onlara bir iki çift lafım var : Kitabı okumadığınızı belli ediyorsunuz sadece.Ezik bir görüntü veriyorsunuz bilginiz olsun.Ben okumayı sevmiyorum, burada ne işim var onunla ilgili de bir düşüncem yok, ama fazla beğeni almak da hoşuma gidiyor, egom böyle tatmin oluyor demenin kibarcasını yapıyorsunuz kendinize bilginiz olsun.Dışarıdan belki nasıl gözüküyor merak etmişsinizdir diye bunu belirtmek istedim.Bu alıntı paylaşan arkadaşlarla ilgili bence sitenin kitabı eğer ki okumadıysa alıntı paylaşamaz tarzında bir önlem alması gerekiyor.Kişi aramalara 1k da Şeker Portakalı yazıyor, alıntıları tıklıyor mesela, aa bu çok beğeni almış demekki iyi bir alıntıdır diyor.Yani alıntının kendisi içinde bir anlamı yok.Bu kadar kişi beğendiyse demekki bu süper diyor ve paylaşıyor.Siteyi bu model arkadaşlar twitter a çevirdi iyice.Dediğim gibi bu üst düzey bir sorun site için.Okumaya bu kişilerin hicbir katkısı yok.Kendi adlarına da üzülüyorum ama ben.Bu durumun çözümüde bence kolay : Okumadığı kitaptaki alıntıları sistem otomatik olarak silecek geçmişe yönelik ve bugünden sonrada bu kitabı okumamışsınız okuyup öyle paylaşın diye uyarı vermesi gerekiyor.Hem uzun vadede bu hareket sahte ileti ve alıntının da önüne geçecektir.Site bir taşla iki kuş vurulmuş olacaktır.Böyle bir sitede bunların konuşulması sıkıcı ve saçma ama gözüme çok batıyor artık.Siteyi çok seviyorum ve kalitesini düşürdüğüne inanıyorum bu durumun.Kişi 0 kitap okumuş ama her kitaptan binlerce alıntı ve ileti paylaşıyor.Umarım bir çözüm getirilir.İyi okumalar herkese.
1000Kitap
Ogi Bugi
Ben önceden üye değildim ama okuduğum kitap hakkında inceleme ve alıntılara bakardım bir ara bıraktım ve yakın zamanda üye oldum ve bu konuda kesinlikle haklısınız. Buraya farklı amaçlarla gelenler var benim önerim kesinlikle ŞİKAYET butonuna benzer birşeyyapılması. Yoksa fark ettiğim kadarıyla kimisi hiç okuduğu kitabı girmiyor sadece gördükleri alıntıları incelemeleri beğeniyor kimisi sadece alıntı yapıyor kendine bir not defteri gibi kullanıyor kimisi sadece okuduğu kitapları giriyor vs. Bunlar amenna ama sizin söylediğinizin yanı sıra gerçekten kötü amaçlar için kullananlar var mesaj atanlar gibi burayı sanırım Facebook benzeri gibi sosyal medya türlerine benzetiyorlar bunların ayıklanması lazım
9/10
·691 syf.··
Beğendi
·
2017 31. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 18 Temmuz 2017 21:31
Acaba ben ne yaptım, ne okudum? Tüm delilleri okuyucuya veren, verdikleri deliller ile beraber cinayetleri okuyucunun da çözmesini isteyen gerçek bir polisiye mi okudum, bir Orta Çağ gerilim romanı mı okudum, dinler arası, mezhepler arası, tarikatların ve rahiplerin başrolde olduğu bir roman mı okudum, gerçek kişi ve toplulukların hâkim olduğu tarihi bir kurgu mu okudum yoksa sağlam bir bilgi yumağı olan koca bir ansiklopedi serisi mi okudum karar veremedim, aslında bu öğelerin hepsini içeren güzel bir roman okudum. Saydıklarımın hepsini içeriyor Gülün Adı, hem de edebi değeri yüksek bir eser olarak. Öncelikle şunu söylemek isterim ki roman hiç beklemediğim şekilde kaliteli öğelerle dolu bir şekilde polisiye bir roman. Okur tarafından kolay kolay bir şekilde hiç dikkat edilmeyecek unsurlar, hareketler Eco tarafından delil olarak biz okura veriliyor ve gerçek bir polisiye romanda olması gerektiği gibi de bu deliller okura ayrıntılı olarak sunuluyor, sunulduktan sonra da her bir delilin, her bir detayın analizi yapılıyor ve karakterler tarafından yapılan her bir analizin üzerine yine karakterlerin karşılıklı yorumu yapılıp okura tekrardan sunuluyor. Gerçek bir polisiye romanda olması gereken hatta bir şart olan en önemli ayrıntıdır bu durum. Yazar, okurdan hiçbir şekilde bir delil saklamamalı ve romanın karakteri ile beraber okurun da cinayete hâkim olup üzerinde düşünüp cinayeti çözmesini istemesidir, günümüz polisiye romanlarının özellikle de seri katil polisiye romanlarında bu durum yoktur çünkü okuyucuya sürpriz yapmak ister yazar ve bu sürprizini de okurdan deliller saklayarak ve sonrasında da pat diye önüne sererek yapar; ama dediğim gibi gerçek polisiye romanda bu hususlar kabul edilmez, Eco’nun yaptığı gibi her bir ince detay okura verilmelidir, okurun da
Teknoloji
Gülün AdıUmberto Eco · Can Yayınları · 202015,9bin okunma
Ogi Bugi
Harika bir inceleme olmuş. Birileri sorduğunda tam olarak anlatmak istediklerim sizin yazdıklarınızda mevcut.