O zaman sen de kendini yargılarsın. En gücü de budur zaten. Kendini yargılamak, başkalarını yargılamaktan çok daha güçtür. Kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir.
hayatı küçüktü, dardı ama kendi elindeydi. içli dışlı olunca insanlar hayatını elinden alıyorlardı. o zamandan beri uzak durmaya çalışıyordu insanlardan.